|
Všeobecné obchodné podmienky
Digital Express s.r.o. so sídlom: Miletičova 7, 821 08 Bratislava, IČO: 36286273, DIČ: 2022151538, IČ DPH: SK2022151538 zapísaná v obchodnom registri Okresného súdu Bratislava I, Oddiel Sro, vložka č. 39823/B, č. účtu 2629833631 / 1100, Tatra banka, a.s., IBAN: SK5011000000002629833631, SWIFT: TATRSKBX, za účelom podrobnejšej úpravy vzájomných práv a povinností medzi Digital Express s.r.o. ako poskytovateľom služby (ďalej len „poskytovateľ“) a právnickými alebo fyzickými osobami (ďalej len „objednávateľ“), ktoré vstupujú do zmluvného vzťahu s poskytovateľom vydáva tieto obchodné podmienky.
Článok I
Podmienky na uzavretie zmluvy a vymedzenie územia a času poskytovania služieb
- Jednotlivé obchodné prípady sa uzatvárajú na základe písomných objednávok odberateľa, zaslaných poštou alebo objednávok zaslaných elektronickou formou ako je e-mail alebo web formulár, vo výnimočných prípadoch tiež na základe ústnej alebo telefonickej objednávky.
- Vystaveniu objednávky obvykle predchádza cenová ponuka dodávateľa vyhotovená na základe požiadavky odberateľa.
- Pokiaľ nie je písomne uvedené inak, platia pre záväzkový vzťah medzi dodávateľom a odberateľom tieto všeobecné podmienky. Príslušné časti všeobecných obchodných podmienok platia až do doby úplného vysporiadania práv a záväzkov medzi dodávateľom a odberateľom. Pre cenovú kalkuláciu k predmetu plnenia platia ceny, uvedené v platnej písomnej ponuke dodávateľa, alebo ceny platné v okamžiku prijatia objednávky.
- Ak z týchto podmienok nevyplýva niečo iné, poskytovateľ je oprávnený odmietnuť poskytnutie služby v prípade, ak:
- poskytovanie služby na požadovanom mieste alebo v požadovanom rozsahu nie je v ponuke poskytovateľa;
- objednávateľ je dlžníkom poskytovateľa;
- uzavretie zmluvy by bolo v rozpore so všeobecne záväznými právnymi predpismi a dobrými mravmi.
- Poskytovateľ si vyhradzuje právo poskytovania služby v čase od 8.00 do 20.00 každý deň v týždni.
- Objednávateľ odoslaním objednávky súhlasí s týmito VOP a berie na vedomie, že sú pri uzatvorení zmluvy záväzné.
Článok II
Predmet zmluvy
Predmetom zmluvy je:
- záväzok poskytovateľa poskytnúť objednávateľovi v dohodnutom čase a na dohodnutom mieste službu a splniť všetky ďalšie povinnosti tak, ako sú výslovne uvedené v popise služby na www.it-support.sk; a
- záväzok objednávateľa zaplatiť poskytovateľovi za poskytnutie služby, resp. použitého náhradného dielu alebo iného materiálu, príslušnú cenu a plniť všetky ďalšie povinnosti tak, ako sú vymedzené týmito VOP.
Článok III
Rozsah poskytovaných služieb
Aktuálne informácie o rozsahu služby sú uvedené na www.it-support.sk
Článok IV
Práva a povinnosti poskytovateľa
- Pri vykonávaní služby je technik splnomocnený vystupovať v mene poskytovateľa a vystavovať daňové doklady pri hotovostných platbách. Technik je oprávnený a zároveň povinný každý svoj podpis potvrdiť aj vlastnou servisnou pečiatkou s prideleným číslom.
- Technik nie je oprávnený vystupovať v mene poskytovateľa pri vykonávaní činnosti nesúvisiacej so službou, ak k takémuto konaniu nemá splnomocnenie.
- Poskytovateľ je povinný, pokiaľ možno vopred a včas, oznámiť objednávateľovi vhodným spôsobom zmeny v čase poskytovanej služby.
Článok V
Práva a povinnosti objednávateľa
- Objednávateľ je povinný umožniť technikovi vstup do objektu nahláseného ako miesto výkonu služby, rovnako ako bezprostredný prístup k predmetu služby a jeho prípadnú manipuláciu s ním.
- Objednávateľ má právo požiadať poskytovateľa o zmenu času alebo miesta poskytovanej služby, alebo môže zrušiť objednanú službu do dvoch hodín pred dohodnutou návštevou technika bez poplatku.
- Ak si objednávateľ želá zrušiť výjazd po tomto čase, alebo
- ak objednávateľ nedodrží dohodnutý čas návštevy, bude povinný zaplatiť poplatok za zrušenie služby.
- Objednávateľ je povinný vlastniť licenciu na inštalovaný softvér.
Článok VI
Spracúvanie osobných údajov objednávateľa
- Poskytovateľ je oprávnený a povinný spracúvať osobné údaje objednávateľa v súlade s príslušnými právnymi predpismi o ochrane osobných údajov, najmä zákonom č. 428/2002 Z. z..
- Spracúvanie osobných údajov objednávateľa v tomto rozsahu je nevyhnutné na plnenie zmluvy.
- Všetky osobné údaje, ktoré poskytovateľ požaduje pri objednávaní tovaru/služieb budú použité výhradne poskytovateľom za účelom dodania tovaru/ poskytnutia služby.
- Objednávateľ berie na vedomie, že zo všetkých telefonických rozhovorov uskutočnených medzi poskytovateľom a objednávateľom môžu byť vyhotovované a uskladňované zvukové záznamy.
Článok VII
Rozsah zodpovednosti zmluvných strán
- Poskytovateľ zodpovedá objednávateľovi za škodu spôsobenú vinou technika, a to len v prípade, ak bola škoda spôsobená pri poskytovaní služby, ktorej rozsah a spôsob vykonávania je v rovnakých alebo podobných prípadoch obvyklý.
- Objednávateľ berie na vedomie, že poskytovateľ nenesie zodpovednosť za:
- škody spôsobené softvérom alebo produktmi tretích strán;
- chyby a vady na zariadení, ktoré sú počas poskytovania služby diagnostikované ako chybné;
- škody spôsobené používaním softvéru inštalovaného objednávateľom alebo inými subjektmi;
- nesplnenie služby v prípade prekážok v práci zo strany objednávateľa;
- nelegálnu inštaláciu softvéru inštalovaného objednávateľom alebo inými osobami;
- škody spôsobené únikom alebo stratou dát alebo ich poškodením;
- škody spôsobené v dôsledku zanedbania povinností prevencie zo strany objednávateľa;
- akékoľvek škody na softvérovom vybavení objednávateľa, podporovaných aplikáciách, stratu dát, porušenie operačného systému, ktoré pri obvyklej odbornej starostlivosti technika nebolo možné predvídať;
- škody, ktoré na zariadeniach objednávateľa vznikli následkom neodborného zaobchádzania objednávateľa alebo iných osôb;
- škody spôsobné absenciou antivírových programov;
- straty na zisku objednávateľa alebo v jeho podnikateľských aktivitách;
- škody spôsobené poskytovateľmi internetových a telekomunikačných služieb.
Článok VIII
Reklamačný poriadok
- Objednávateľ alebo ním splnomocnená osoba má právo uplatniť si reklamáciu voči kvalite poskytnutej služby, a to najneskoršie do 30 dní od jej poskytnutia. Výnimkou je typ služby "online podpora", ktorej lehota na uplatnenie reklamácie je 5 dní.
- Objednávateľ je oprávnený reklamovať službu alebo cenu písomne na adrese poskytovateľa.
- Poskytovateľ je povinný prešetriť reklamáciu a vyrozumieť písomne reklamujúceho o výsledku prešetrenia reklamácie, a to najneskoršie do 30 dní od jej obdržania.
Článok IX
Cena
- Cenu za poskytnutie služby, vrátane zliav, príplatkov a poplatkov, ako aj podmienky za akých sa uplatňujú, sú uvedené na www.it-support.sk alebo na požiadanie telefonicky na čísle 0918 615615.
- Objednávateľ má právo zvoliť si spôsob platby. Spôsob platby môže byť realizovaný prevodom na bankový účet poskytovateľa alebo platbou v hotovosti. Typ služby "online podpora" je možné uhradiť len peňažným prevodom.
- Cena sa platí po poskytnutí služby. Výnimkou je typ služby "online podpora", za ktorú platí objednávateľ vopred.
- Pri poskytovaní služby "online podpora" poskytovateľ nie je povinný začať poskytovať službu skôr, ako objednávateľ zaplatí cenu za danú službu.
- Podkladom pre vystavenie faktúry je objednávka alebo zmluva uzatvorená medzi objednávateľom a poskytovateľom sprostredkovaná technikom.
- Poskytovateľ je oprávnený započítať svoje pohľadávky vyplývajúce zo zmluvy voči pohľadávkam objednávateľa, a to jednostranným započítaním.
- V prípade neuhradenia akéhokoľvek splatného peňažného záväzku je objednávateľovi povinný uhradiť zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z dlžnej čiastky za každý začatý deň omeškania.
- Uplatnením zmluvnej pokuty nie je dotknuté právo poskytovateľa na uplatnenie zákonného úroku z omeškania.
- V prípade, že poskytovateľ nevykoná a nenaplní obsah poskytovanej a objednávateľom objednanej služby, daná služba nebude objednávateľovi účtovaná, resp. bude vrátená pri type služby "online podpora".
Článok X
Mlčanlivosť
- V súvislosti s dôvernými informáciami sprístupnenými druhej strane, každá zmluvná strana bude:
- počas trvania zmluvy, ako aj po jej zániku, uchovávať v tajnosti a dôvernosti poskytnuté dôverné informácie a – pokiaľ to nie je pre účely zmluvy – nebude takéto informácie reprodukovať ani poskytovať tretím stranám, alebo ich iným spôsobom využívať; a
- sprístupňovať dôverné informácie tretím stranám iba na základe predchádzajúceho písomného súhlasu druhej strany.
- Ostatné zákonné povinnosti mlčanlivosti ostávajú nedotknuté.
Článok XI
Komplexnosť zmluvy
Zmluva predstavuje jediný a úplný dohovor zmluvných strán ohľadne predmetu zmluvy, pričom nahrádza všetky prípadné predchádzajúce ústne i písomné dohovory ohľadne otázok dotýkajúcich sa predmetu zmluvy.
Článok XII
Spoločné a záverečné ustanovenia
- Poskytovateľ ako i objednávateľ bezodkladne poskytne druhej strane také informácie a súčinnosť, ktoré môže druhá strana v primeranej miere požadovať, aby mohla plniť svoje záväzky.
- Zmluva v celom svojom rozsahu podlieha právnemu poriadku SR, a to aj v prípade, že objednávateľ je cudzinec.
- Poskytovateľ je povinný vydať nové všeobecné podmienky 7 dní pred dňom nadobudnutia ich účinnosti a v tej istej lehote ich zverejniť na svojich internetových stránkach. Poskytovateľ si vyhradzuje právo zmeniť tieto všeobecné podmienky a/alebo cenník poskytovaných služieb.
- Poskytovateľ si vyhradzuje právo na zmenu a dopĺňanie všeobecných obchodných podmienok, pričom o zmenách bezodkladne informuje objednávateľov formou zverejnenia zmien na webových stránkach (www.it-support.sk) s uvedením dátumu, od ktorého tieto zmeny nadobúdajú platnosť. Nadobudnutím platnosti nových všeobecných obchodných podmienok strácajú platnosť pôvodné všeobecné obchodné podmienky.
- Všetky vzťahy neupravené vo všeobecných obchodných podmienkach sa riadia platnými právnymi predpismi SR.
- V prípade, ak sa niektoré ustanovenia všeobecných obchodných podmienok stanú celkom alebo sčasti neplatné, neúčinné alebo nevykonateľné, nie je tým dotknutá platnosť a účinnosť ostatných ustanovení. Namiesto neplatných, neúčinných a nevykonateľných ustanovení sa použijú ustanovenia príslušných právnych predpisov.
- Tieto všeobecné podmienky nadobúdajú platnosť a účinnosť dňom 01.09.2010.
|
|